O ZI LA GRADINITA

0700-0830Rutină: Primirea copiilor (deprinderi specifice);Jocuri şi activităţi liber alese (joc liber) – Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul / activitățí recuperatorii individualizate sau pe grupuri mici.
0830-0900Rutină: Micul dejun (deprinderi specifice).
0900-0915Întalnirea de dimineață: – salutul; – prezența; – calendarul naturii; – împărtășirea cu ceilalți; – noutatea zilei.
0915-1030Activități pe domenii experienţiale;Activități liber alese.
1030-1100Preșcolarii realizează evaluarea zilei și fac ordine la centrele de activitate.
1100-1130Activitate de grup: muzică, dans, lectură, optional, etc..
1130-1200Jocuri şi activităţi liber alese (jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, etc.).
1200-1300Rutină: Masa de prânz (deprinderi specifice);Rutină: Plecarea copiilor acasă (deprinderi specifice).
1300-1500 Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru perioada de somn/relaxare (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de lucru independent etc.).
1500-1515Rutină: Gustarea (deprinderi specifice).
1515-1630Activităţi recuperatorii şi ameliorative, pe domenii experienţiale;Jocuri şi activităţi liber alese (jocuri în centre de interes, jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, etc.).
1630-1700
Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul;Rutină: Plecarea copiilor acasă (deprinderi specifice).

Facebook
Skip to content